piątek, 5 czerwca 2015

Witam witam :D

Chciałam się przedstawić i opowiedzieć trochę o moim nowym blogu ;)
Moje imię niech zostanie tajemnicą ze względu na niebespieczeństwa świata magii, ale możecie nazywać mnię Mary.
Myśle że już zrozumieliście że jestem syreną :)
Ale w moim blogu nie chodzi tylko o to.
Mam 13 lat i nie jestem normalną nastolatką.
Chciałam po prostu zrobić blog o moim życiu a że jest w nim pełno magii... no cóż :)
Moja rodzina ma jakieś magiczne pochodzenia: moja prababcia jest czarownicą i ma co najmniej 200 lat (już przestała liczyć XD)
Moja babcia niestety została zabita przez łowców czarownic i odziedziczyłam po niej księge magii.
W niej znajdują się prawdziwe zaklęcia które będe wpisywać częściowo na bloga, oczywiście oprócz opowiadania o moim życiu i kilka porad dla tych co planują zostać syreną lub wampirem lub... no wszystko czego chcecie więc nie bójcie sie pytać, nie gryze ;)




1 komentarz:

  1. Cześć. Mam pytanko. W sumie pięć.
    1. Jak napije się wody to czy też się zamienię?
    2. Czy naszyjnik /medalik trzeba nosić cały czas?
    3. Czy da się jakoś przestać byc syrenka?
    4. Jak powiedzieć o tym rodzicom?
    5. W jakiej wodzie się zamienię? W słonej czy słodkiej?

    OdpowiedzUsuń