piątek, 5 czerwca 2015

~☆O nas☆~

W tym poście każda z nas opowie coś o sobie.
Jeśli checie to możecie zapytać inne pytania, nie tylko dotyczące nas ale i ogulnie świata magii :)
Zaczynajmy!

Mary
Już o mnie dużo wiecie z innych postów ale opowiem wszystko od początku.
Moja rodzina ma magiczne pochodzenia.
Moja prababcia jest czarownicą a moja babcia była, bo niestety zginęła.
Moja mama jest pół człowiekiem pół syreną tak jak ja, zatem mój brat i mój tata są wampirami.
Mój dalszy wójek jest wilkołakiem.
Moje życie jest bardzo niecodzienne i chciałabym się nim z kimś podzielić :D
Po zmarłej babci odziedziczyłam księgę magii i chcem pomóc komuś kto próboje
wejść w ten dziwny świat ;)

Anna
Jestem przyjaciółką Mary od 3 lat.
Kiedy już mi ufała opowiedziała o jej sekretach. Ja zawsze mażyłam żeby zostać syreną i w końcu Mary się zgodziła. Ja mam normalną rodzinę i dla tego boję się powiedzieć im o tym, ale Mary przysięgła że mi pomoże :D
Jestem jedynaczką więc mniej osób do zaskoczenia xD

Amelia
Mój tata odszedł jak miałam 6 lat a mój brat 3.
Chciałam się wyrwać z tego życia i spytałam mojej przyjaciółki Mary czy mi pomorze, no i pomogła.
Znam Mary od urodzenia i zawsze byłyśmy dobrymi przyjaciółkami.
Zawsze mi pomagała kiedy miałam depresję z powodu odejścia ojca.
Nie mogę powiedzieć mamie że jestem syreną, ma już dość problemów z moim bratem który jest cały czas agresywny. Teraz mam 13 lat a mój brat 10 i ciągle słyszę kłótnie. Czasami moja mama nie rozmawia z nami kilka di a wtedy idę popływać sama lub z Mary i Anną.

No to jest wrzystko :) jak chcecie zadać pytania to odpowiemy na nie w innym poście ;)
~Mary ~Anna ~Amelia

2 komentarze:

  1. hej to znowu ja zaprosiłam cię do mojej grupy bo cię bardzo uwielbiam
    jestem twoją fanką i twoich przyjaciółek

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ogólnie mam pytanie czy wy nadal piszecie tego bloga ? Bo od kilku lat jakby nic niewrzucacie

    OdpowiedzUsuń