piątek, 5 czerwca 2015

~{*Jak zostać syreną*}~

Ok pierwsze zaklęcie będzie oczywiście "Jak zostać syreną"
To zaklęcie jest prawdziwe nie tylko dla tego że jest na jakiejś dziwnej książce w której są jakieś dziwne znaczki, ale i dla tego że próbowałam je na dwóch moich przyjaciółek i zadziałało ;)
(One też będą pisać na tym blogu więc będziemy się podpisywać ~Mary ~Anna ~Amelia oczywiście to nie są nasze prawdziwe imiona ;))

Ja jestem syreną od urodzenia nawet jeśli mój ogon się pojawił jak miałam 9 lat.
Księga jest wielka i są inne sposoby oprócz tego ale on zadziałał więc go wstawię.
Potrzebujemy:
~3 Małe muszelki znalezione nad morzem
~Miskę z wodą
~Sól
~Naszyjniki z wisiorkiem
Wykonanie:
~Nasypać sól do trzech muszelek
~Powoli ustawić Muszelki na dnie miski z wodą tak żeby uformować  trójkąt
~Na środku trójkąta postawić naszyjnik
~Zamieszać wodę prawą rękę wymawiając te słowa:
Luna, daj mi proszę tego czego pragnę
Luna, obiecuję że cię nie zawiode
Luna, chcę być piękną syreną!
~Oblać nogi wodą i wysuszyć ręcznikiem

Najlepiej wykonać te zaklęcie podczas pełni bo księżyc ma bardzo ważną rolę w magii, ale o tym innym razem opowiem.
W ciągu tygodnia powinien wam się pokazać ogon kiedy dotykacie wody.
A co do tego naszyjnika to lepiej trzymać go przy sobie, bo kiedy ktoś go dotknie to się dowie o waszym sekrecie.
Mam nadzieje że pomogłam, a jeśli nie to wystarczy powiedzieć i wstawię jeszcze inne sposoby z księgi ;)
~Mary

45 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zdjęcie jest świetne!

      Usuń
    2. Czy to jest odwracalne i czy po dotknięciu wody można to jakoś zatrzymac

      Usuń
  2. Ale czy czujesz się dobrze z tym że jesteś syreną.😉

    OdpowiedzUsuń
  3. siemka ja tez chciałabym zostać syreną więc zobaczymy czy namnie działa ten sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś chłopakiem to mówi się że jesteś trytonem!!!!

      Usuń
  4. Jak jestem syrena to czy syreny mają moce i czy są niewidzialne tak jak syreny z mako bądź h2o wystarczy kropla? Czy można samemu wymyślić zaklęcie tak aby wchodząc do wody nie zamienic się srene ( i czy w ogóle takie zaklęcie istnieje i czy samemu w ogóle można wymyślić zaklęcie) proszę daj mi jak najszybciej odpowiedź


    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tamtym roku próbowałam ten sposób i nie za działało nawet 2 razy to robiłam ale muszelki chyba nie były z mórz (kupione) i nie było pełni a jak czytałam na jakimś bloku to pisało że do każdego sposobu jest potrzebna pełnią wiec jak wrócę z nad morza wypróbuję jeszcze raz. Trzymajcie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam 12 lat i w to wierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę być trytonem i to bardzo. A ty chcesz? Widzę że jesteś jeszcze z tego roku

      Usuń
    2. Ja też chcę być syrena najlepiej z mocami

      Usuń
    3. Hej jest tu ktoś żeby powiedział jaki sposób działa i jeszcze jedno to ja napisałam i nadal sie nie stałam pomocy to moje największe marzenie

      Usuń
    4. to też moje największe możenie wierze w syreny wszyscy sie ze mnie smieją i miślą że ja żartuję mam 12 lat iwieżę

      Usuń
  7. Hej pomocy chce być syreną prosze o odp plis ludzieeeeeee i jakoś nwm czy to zadziała

    OdpowiedzUsuń
  8. To działa!!!!!! jestem syreną z zielonym ogonem!!! A i mam moc ciepła i robienia z wodą co tylko chce tak jak clio z h2o!! A i trzeba to robić w pełnię bo inaczej nie wyjdzie!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To działa!!!!!! jestem syreną z zielonym ogonem!!! A i mam moc ciepła i robienia z wodą co tylko chce tak jak clio z h2o!! A i trzeba to robić w pełnię bo inaczej nie wyjdzie!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To działa!!!!!! jestem syreną z zielonym ogonem!!! A i mam moc ciepła i robienia z wodą co tylko chce tak jak clio z h2o!! A i trzeba to robić w pełnię bo inaczej nie wyjdzie!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobilam jeden z sposobow i czekam do jutra pozdr😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo bym chciała zostać syrenką więc proszę ludzie piszcie czy to naprawdę działa😃🧜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps czy to jest odwracalne? Prosze o szybkie odpowiedzi bo za tydzień pełnia🌕

      Usuń
  13. a jeżeli to zrobi się w dzień a dziś jest pełnia to to zadziała?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze nie prubowalam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Marzę o tym, aby zostać syrenką😅
    Mam kilka pytań i plis o szybką odp:

    1.czy to odwracalne?
    2.czy będe miała moce?
    3.czy mogę być syrenką jak chce a nie jak dotknę wody?


    To wszystko 😗paa

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj to robiłam napisze jak wyrosnie mi ogon

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG przedhwilą byłam ręce i wyrósł mi jpomarańczowy ogon ☺☺☺😃

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy potrzebna jest pełnią do tego

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka kiedy wschodzi pełnia księżyca na niebie o której godzinie plis szybko odpisujcie dzisiaj pełnia

    OdpowiedzUsuń